دو عاشق

دو عاشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 3879
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 3879
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


به نام کشتی لنگر انداخته در ساحل عشق

آن روز خداوند شاهد بود پیوند دوستی من با تو با دستهایی به رنگ امید که برایم محبت

را به ارمغان آورد و من با نیت دوستی وضوی آرزو ساختم وسجاده امید را با صفا و صمیمیت

تو پهن کردم آن روز توی قابی رنگ پریده چشمانم را از انتظاری که برای آن نقش بسته بود ی

ترک کرد و طرح زندگی را در آن جای دادی و حال من بزرگترین گنجینه دنیا را دارم و آن گوهر


نایاب کمتر در دوستی ها یافت می شود هنگامی که تو را دیدم پیدا بود که از قبیله دیگری هستی


و از قبیله عشق دیدگانت را در خورشید ونگاهت را در ماه خواندم و اینک تنها کسی که این چنین

در قلبم جای دارد فقط تو هستی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: دو عاشق تاريخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید از شما دو ستان و آشنایان درخواست می کنم که با نظرات خود ما را در هرچه بهتر شدن این وبلاگ راهنمایی و کمک فرمایید از شما عزیزان خواهشمندیم مطالب عاشقانه (عکس -داستان - متن و... )را برای ما ارسال کنید تا با نام خود در وبلاگ ما نمایش داده شود شما می توانید در قسمت نظرات مطالب خود را برای ما ارسال کنید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to twoashegh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com