دو عاشق

دو عاشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 3821
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 3821
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


"بی قرار "

بازم شب شده این دل بی قراره
 دلم طاقت دوریتو نداره
ببخشید عاشق پر اشتباهو
 به قلب خسته جون بده دوباره
آخه چطور دلت اومد تنهام بذاری
 تو بازی زمونه جام بذاری
تو بی من بودی و من بی تو میمردم
   آخه شده بودی عزیزترینم
شب و غم و من ابر پاره پاره
 آسمون داره واسم یه ریز میباره
رفتی و حالا اشک خیس ابرو کریه تو یاد من میاره
یاد چشات داره منو دیوونه می کنه
 با غصه هاداره من و هم خونه میکنه
اون دیگه طاقت موندن نداره
 دیوونه یه بی قراره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: دو عاشق تاريخ: دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید از شما دو ستان و آشنایان درخواست می کنم که با نظرات خود ما را در هرچه بهتر شدن این وبلاگ راهنمایی و کمک فرمایید از شما عزیزان خواهشمندیم مطالب عاشقانه (عکس -داستان - متن و... )را برای ما ارسال کنید تا با نام خود در وبلاگ ما نمایش داده شود شما می توانید در قسمت نظرات مطالب خود را برای ما ارسال کنید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to twoashegh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com