دو عاشق

دو عاشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 3820
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 3820
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


"دوست داشتن حقیقی"

 

به آخر خط رسیده بودم باید بهش ثابت می کردم که دوستش دارم
گفت اگه دوستم داری رگتو بزن
گفتم مرگ و زندگی دست خداست
گفت دیدی دوستم نداری
این حرف خیلی بهم بر خورد
تیغ و برداشتم و رگمو زدم
وقتی تو آغوش گرمش جون می دادم آروم زیر لب گفت
اگه دوستم داشتی چرا تنهام گذاشتی؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

EMOgiRL
ساعت12:07---18 مهر 1390
salam azizam kheili webe khoobi dari khosh hal misham be manam sara bezani
پاسخ:mamnon az inke be veblghe ma sar zadid aghe matn o matalebi dar in mored darid baraye ma ersal konid


meisam
ساعت12:06---18 مهر 1390
دوست عزیزمنم تو این شرایط گیر کردم،اون ازم خواست که اگه دوسش دارم رگمو جلو چشاش بزنم ولی من این کارو نکردم،چونکه دوست داشتن به رگ زدن و نزدن نیست
پاسخ:دوست عزیز اگه اون واقعا دوست داره هیچ وقت همچین درخواستی نمی کرد ولی این مطلب رو بهش نشون بده شاید نظرش تغییر کرد ممنون که به وبلاگ ما سر زدید خوشحال میشیم دوباره سربزنی البته با خبرهای خوش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: دو عاشق تاريخ: دو شنبه 19 مهر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید از شما دو ستان و آشنایان درخواست می کنم که با نظرات خود ما را در هرچه بهتر شدن این وبلاگ راهنمایی و کمک فرمایید از شما عزیزان خواهشمندیم مطالب عاشقانه (عکس -داستان - متن و... )را برای ما ارسال کنید تا با نام خود در وبلاگ ما نمایش داده شود شما می توانید در قسمت نظرات مطالب خود را برای ما ارسال کنید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to twoashegh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com